Selvom vi har to topsikrede datacentre med masser af dyrt IT-isenkram, er det vores support, der gør den virkelige forskel. I flere år i træk har vores brugertilfredshed – brugernes oplevelse af vores support – været tæt på 100%.
Vi har delt vores Service Desk op i mindre dedikerede teams, så vi i høj grad kan sikre, at det er de samme personer, jeres brugere taler med, når de ringer eller skriver til os. På den måde kender vores konsulenter også jeres forrentning og de løsninger, I har, hvilket letter samarbejdet for begge parter.
I går ikke i drift, uden vi har et gennemgående kendskab til jeres løsning. Har I specielle løsninger eller services, der skal tilgodeses, tager vi hånd om dette og vores konsulenter vil være klædt på til at servicere jeres brugere. Typisk vil en håndfuld af vores konsulenter have et gennemgående kendskab til jeres løsning og de vil netop være udvalgt på baggrund af, at deres kompetencer og faglighed matcher jeres behov.
Har I mange henvendelser fra jeres brugere og et behov for flere ressourcer til at besvare deres spørgsmål, kan I få en særlig supportaftale, hvor det blot er jeres IT-support, I outsourcer. Vi har eksempelvis kunder, hvor det har givet dem en større effektivitet, at intern IT ikke skal behandle supporthenvendelse, idet de blot går til Mentor IT.
I kan få hjælp, når I har brug for det – hvor I har brug for det. Typisk vil vi lave en supportaftale, der tager afsæt i jeres generelle behov. Har I brug for, vi fast kommer onsite hos jer, indarbejdes dette i jeres aftale og opstår der en nødsituation, hvor I har brug for, at vi tilbyder jer akut IT-hjælp uden for arbejdstiden, gør vi vores yderste for at være hos jer hurtigst muligt. Vi har lokationer fire steder i Danmark og medarbejdere fordelt over hele landet.
Vores konsulenter er dem, der gør den helt store forskel for den IT-oplevelse, du og dine brugere vil få ved Mentor IT. Fagligheden er høj, men vi bestræber os på at nedbryde kompleksiteten, så det vi siger, faktisk også er noget almindelige mennesker forstår. Vi opererer med mindre supportteams og har i flere år i træk haft en brugertilfredshed tæt på 100% (målt udelukkende på support-sager).
UA-5432723-3