+45 70 122 123
Nyheder på mail

IT-support

Få værdiskabende support, der effektiviserer jeres hverdag og fremmer brugernes it-oplevelse.
Hør mere

Du tager os sikkert for teknologien. Men du vil elske os for vores IT-support

Selvom vi har to topsikrede datacentre med masser af dyrt IT-isenkram, er det vores support, der gør den virkelige forskel. I flere år i træk har vores brugertilfredshed – brugernes oplevelse af vores support – været tæt på 100%.

 

Dedikerede teams, der kender dig

I stedet for at have én stor Service Desk til at supportere vores kunder, har vi ved Mentor IT flere mindre teams, som servicerer vores kunder. På denne måde er det de samme personer, du taler med, når du ringer eller skriver til os – og dem du taler med, kender din forretning. Det tror vi på, bidrager til en bedre IT-oplevelse.

Support, når du har brug for det

Vælger du at outsource din IT, får du og dine brugere professionel rådgivning, når I har brug for det. I kan ringe til vores support alle ugens dage, 24/7, og er ikke afhængig af interne IT-medarbejdere, som måske har andre opgaver. I kan på denne måde hurtigt komme videre og ”mindre” problematikker bliver ikke nedprioriteret, som ellers ofte kan være tilfældet i mangel af ressourcer.

Få høj faglighed, men undgå kompleksiteten.

”De taler et sprog, vi forstår” Karina Aarhus, Arbejdernes Boligforening

Support på din måde

At sikre sine medarbejdere tilgængelig og brugbar IT-support er et must for de fleste. Mange vælger det, vi kalder en FRI IT-support, men behov differentier og derfor kan du også få lige præcis den form for IT-support, du ønsker. Onsite, på abonnement eller ad hoc.
Hør mere om vores support

Få en fast IT-konsulent onsite. Ugentligt eller sjældnere

Uanset om du har en IT-chef eller ej, tilfører det ofte værdi at have en fast ekstern konsulent, som kommer onsite, ugentligt eller sjældnere, og tilbyder onsite IT-support. I får herved en konsulent forbi løbende, som ser tingene udefra og som kan hjælpe med support, udvikling mm. På denne måde har I ekstra ”hands on” kontinuerligt og sikrer løbende vedligehold og udvikling af jeres systemer og services, 

IT-problemer? Det løser vi!

Tekniske udfordringer kan hurtigt blive en tidsrøver. For dig, dine kollegaer og jeres effektivitet. Med adgang til en dedikeret Service Desk kan I hurtigt få løst jeres udfordringer – store som små – og komme videre. Vil du gerne vide mere om dine muligheder?

Kontakt os

 

Din IT Service Desk

Ved at outsource dit behov for IT-support til Mentor IT, får du tilføjet en professionel IT Service Desk til din forretning. En dedikeret support-enhed, som er opdelt i flere teams og hvor vi kan se, hvem I er, allerede når I ringer ind. Hør mere

Hør mere om vores Service Desk

 

Ring eller skriv alt det, I vil med Fri IT-support

Har I brug for en support-løsning, der ikke sprænger budgettet? Få en Fri IT-support aftale og lad dine medarbejdere vide, at de kan ringe og skrive alt det de vil i åbningstiden. Det sikrer, at dine medarbejdere ikke følger sig begrænset i deres muligheder, hvis et problem opstår og de kan derved hurtigt komme videre.

 

Spørgsmål, du måske har om IT-support

Er det en ny vi taler med, hver gang vi ringer eller skriver til supporten?

Vi har delt vores Service Desk op i mindre dedikerede teams, så vi i høj grad kan sikre, at det er de samme personer, jeres brugere taler med, når de ringer eller skriver til os. På den måde kender vores konsulenter også jeres forrentning og de løsninger, I har, hvilket letter samarbejdet for begge parter.   

Vores IT-miljø er specielt. Er det en udfordring?

I går ikke i drift, uden vi har et gennemgående kendskab til jeres løsning. Har I specielle løsninger eller services, der skal tilgodeses, tager vi hånd om dette og vores konsulenter vil være klædt på til at servicere jeres brugere. Typisk vil en håndfuld af vores konsulenter have et gennemgående kendskab til jeres løsning og de vil netop være udvalgt på baggrund af, at deres kompetencer og faglighed matcher jeres behov.    

Kan vi outsource udelukkende IT-support?

Har I mange henvendelser fra jeres brugere og et behov for flere ressourcer til at besvare deres spørgsmål, kan I få en særlig supportaftale, hvor det blot er jeres IT-support, I outsourcer. Vi har eksempelvis kunder, hvor det har givet dem en større effektivitet, at intern IT ikke skal behandle supporthenvendelse, idet de blot går til Mentor IT. 

Kan vi få hjælp onsite også?

I kan få hjælp, når I har brug for det – hvor I har brug for det. Typisk vil vi lave en supportaftale, der tager afsæt i jeres generelle behov. Har I brug for, vi fast kommer onsite hos jer, indarbejdes dette i jeres aftale og opstår der en nødsituation, hvor I har brug for, at vi tilbyder jer akut IT-hjælp uden for arbejdstiden, gør vi vores yderste for at være hos jer hurtigst muligt. Vi har lokationer fire steder i Danmark og medarbejdere fordelt over hele landet.  

Hvad differentierer jeres support?

Vores konsulenter er dem, der gør den helt store forskel for den IT-oplevelse, du og dine brugere vil få ved Mentor IT. Fagligheden er høj, men vi bestræber os på at nedbryde kompleksiteten, så det vi siger, faktisk også er noget almindelige mennesker forstår. Vi opererer med mindre supportteams og har i flere år i træk haft en brugertilfredshed tæt på 100% (målt udelukkende på support-sager).

 
Vil du gerne vide mere om vores support-løsninger?
Kontakt os, så hjælper vi dig med at finde ud af, hvilken support-løsning der er den rette for dig.
Morten Jensen
Sales Director

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies