+45 70 122 123
Nyheder på mail

FRI IT-support i hele åbningstiden

FRI IT-support giver frihed til både brugere og arbejdsplads. Så kan du bruge din tid på vigtigere opgaver i virksomheden.

Al den support, du kunne drømme om

Ring alt det, du vil for kun 150 kr. pr. bruger pr. måned. I stedet for selv at have ansvaret for support af virksomhedens IT-brugere, outsources opgaven til Mentor IT og du får en ting mindre at bekymre dig om.

Med FRI IT-support får du alt det, du også får med brugeradministration, plus:

  • Support på Microsoft Windows, Apple MacOS og Android operativsystemer
  • Support på Microsoft 365 applikationer (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Teams, Onedrive)
  • Support på Microsoft MFA (Multi-Factor Authentication)
  • Support på afsendelse/modtagelse af mail, scan til mail via Exchange Server eller Exchange Online
  • Hjælp til oprettelse af mail distributionsgrupper
  • Support på standardprogrammer som Adobe Reader, Google Chrome
  • Support på Mentor IT services, PC sikkerhed, Sikker Adgang, Backup M365, Spamfilter*****
  • Support på opkobling via SSL VPN, Forti Client VPN og Always On-VPN
  • Support på opkobling til fjernskrivebord / Terminal server / Remote desktop
  • Support på print, relateret til standard applikationer som Windows, Mac, Microsoft 365 ***
  • Support på netværk relateret til brugeren, wifi og kablet****
  • Hjælp til sikkerhedsupdates på Windows og Mac
  • Hjælp til sikkerhedsupdates på Adobe Reader
  • Hjælp til gendannelse af enkeltstående filer, mapper og mails fra Mentor IT Databackup/Backup M365*
  • Hjælp til gendannelse af enkeltstående filer og mapper fra Windows shadow copy
  • Hjælp til nulstilling / reset af password


Pris: 150,- pr. bruger
Gælder ved minimum 10 brugere og en bindingsperiode på minimum 12 måneder.

Forbehold
* Gendannelse af filer dækker ikke over gendannelse i forbindelse med virus, ransomware eller hacking.
** Ovenstående er alene baseret på remote/telefon support og ikke onsite besøg.
*** Hjælp til printeropsætning i økonomisystemer eller 3. partsprogrammer er ikke inkluderet.
**** Hjemmenetværk er ikke inkluderet.
***** White- og blacklisting er ikke inkluderet.

Få et samlet overblik over FRI IT-support

Vi taler et sprog, du forstår.

Alle fordelene fra brugeradministration plus en lang række support-goder. 

  • Oprettelse af brugere i Microsoft Active Directory, Microsoft 365 og Exchange Server
  • Oprettelse af brugere i 3. parts software som NAV/BC, CRM, C5, forudsætter at Mentor har adgang
  • Oprettelse af brugere i signaturløsning, forudsætter at Mentor IT har adgang
  • Nedlæggelse af brugere i Microsoft Active Directory, Microsoft 365 og Exchange Server
  • Nedlæggelse af brugere i 3. parts software som NAV/BC, CRM, C5, forudsætter at Mentor IT har adgang
  • Oprettelse/nedlæggelse af brugere i øvrige MIT services, M365 backup og Sikker adgang
  • Løbende administration og vedligeholdelse af brugerrettigheder i AD/M365
  • Administration og vedligeholdelse af adgang til filområder og mailbokse inkl. Fælles mailboks
  • Administration af individuelle-, fælles-, system-, service- og applikationsbrugere

 

  • Support på Microsoft Windows, Apple MacOS og Android operativsystemer
  • Support på Microsoft 365 applikationer (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Teams, Onedrive)
  • Support på Microsoft MFA (Multi-Factor Authentication)
  • Support på afsendelse/modtagelse af mail, scan til mail via Exchange Server eller Exchange Online
  • Hjælp til oprettelse af mail distributionsgrupper
  • Support på standardprogrammer som Adobe Reader, Google Chrome
  • Support på Mentor IT services, PC sikkerhed, Sikker Adgang, Backup M365, Spamfilter*****
  • Support på opkobling via SSL VPN, Forti Client VPN og Always On-VPN
  • Support på opkobling til fjernskrivebord / Terminal server / Remote desktop
  • Support på print, relateret til standard applikationer som Windows, Mac, Microsoft 365 ***
  • Support på netværk relateret til brugeren, wifi og kablet****
  • Hjælp til sikkerhedsupdates på Windows og Mac
  • Hjælp til sikkerhedsupdates på Adobe Reader
  • Hjælp til gendannelse af enkeltstående filer, mapper og mails fra Mentor IT Databackup/Backup M365*
  • Hjælp til gendannelse af enkeltstående filer og mapper fra Windows shadow copy
  • Hjælp til nulstilling / reset af password

Spørgsmål, du måske har om FRI IT support

Hvad er FRI IT-support?

Med FRI IT-support får du alt den support, du har brug for. Vi står til rådighed i hele åbningstiden. Vi håndterer din support af din virksomhedsbruger, så du får mindre at skulle bekymre dig om.

Hvad får man med FRI IT-support?

Med Fri IT-support kan du få den nødvendige support inden for relevante områder. Vi står klar i hele vores åbningstid til at hjælpe dig. Det kan blandt andet være kontrol, sikkerhedsopdateringer, support, gendannelse af brugerdata og overvågning af fysiske og virtuelle platforme.

Hvorfor outsource it-support?

Du slipper for selv at have ansvaret for supporten til medarbejdere og IT-brugere. Hos Mentor IT håndterer vores IT-eksperter hverdagens it-problemer, så dine brugere altid får hurtig og professionel support. Undgå forsinkelser eller driftsstop pga. IT-udfordringer. Lad Mentor IT klare IT-supporten, så du kan fokusere på andre opgaver i virksomheden.

Bestil FRI IT-support

Vil du gerne have FRI IT-support? Så føj det til din aftale i dag.


Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies