Den står på hjemmearbejde for mange af os i denne tid. Det giver udfordringer i den daglige kommunikation med kolleger, og når der skal afholdes møder.
Heldigvis findes der digitale platforme, der gør samarbejdet på arbejdspladsen mere overskueligt og effektivt – også når vi sidder hjemme.
Og det bedste bud – synes vi – er Microsoft Teams.
Derfor afholder vi den 23. marts kl. 13.00 et gratis webinar om Teams.
Det bliver 30 minutters introduktion – fyldt med praktiske eksempler og konkrete tips til, hvordan du kan få det fulde udbytte af Teams.
På webinaret kan du blandt andet høre om:
Introduktion til Teams
Hvad er Teams? Hvordan fungerer det? Få et grundlæggende overblik over Teams.
Microsoft Teams – rent praktisk
Filer, møder, beskeder, opgaver og noter – det hele findes i Teams. Det samler kommunikationen ét sted og giver alle et fuldt overblik.
Hvordan kommer du i gang?
Find ud af, hvordan du helt konkret kommer i gang med Teams.
Vi vil rigtig gerne hjælpe dig med at finde den rigtige løsning eller rådgivning. Brug vores kontaktformular eller ring til os på 70 122 123.
UA-5432723-3