Philip Jessen er onsite konsulent og kommer fast hos forskellige virksomheder ugentligt. Vi har bedt ham dele ud af sine guldkorn, når det kommer til arbejdsgange og brugerbehov. Du får dem her.
”Medarbejdere spiller en stor rolle for både drift og sikkerhed. Sådan er det i alle virksomheder. Derfor betyder det også noget, at der ikke er forhindringer i løbet af deres dag og de har forståelse for de processer og systemer, de arbejder med.
Jeg oplever, når jeg er tilstede som onsite konsulent, at brugerne tør stille flere spørgsmål og over tid også bliver mere opmærksomme. Det er enormt positivt, for det fremmer en god forståelse og nysgerrighed omkring IT.
IT er virkelig fedt, men det kan også være langhåret, hvis man ikke forstår det. Ved at fremme forståelsen herfor blandt sine medarbejdere, også for de konsekvenser forkerte træk kan have, fremmer man arbejdsglæden og reducerer risikoen for fejl.”
”Som onsite konsulent lærer jeg en virksomhed at kende på en helt anden måde. Jeg får en anden forståelse for arbejdsgange og udfordringer, og kan lettere hjælpe med at optimere.
Man behøver selvfølgelig ikke have en onsite aftale, for at være tæt på hinanden, men det fortæller bare, hvor vigtigt en tæt relation mellem Kunde og Leverandør er.
Forretningsforståelsen forbedres og potentialet øges.”
Online Support
”Jeg har været onsite konsulent i ni år, og det er noget, jeg vil anbefale de fleste virksomheder. Det skaber bare en bedre IT-løsning, IT-oplevelse og fremmer samarbejdet mellem Kunde og Leverandør.
Medarbejderne spiller en stor rolle i de fleste virksomheder, også for IT, så ved at være tæt på dem, kan vi som IT-leverandør gøre en større forskel ”
Er du blevet nysgerrig på, hvad Onsite support er for en størrelse, kan du kontakte os og få mere at vide.
Vi vil også rigtig gerne hjælpe jer med optimering af arbejdsrutiner, bedre forretningsforståelse og øget arbejdsglæde. Brug vores kontaktformular eller ring til os på 70 122 123.
UA-5432723-3