Support

Support på din måde
Få det maksimale ud af din IT-løsning med en aftale, der matcher dine behov. Hos Mentor IT kan du vælge mellem tre support-løsninger: Forebyggende vedligehold, FRI IT-support i åbningstiden og Serviceaftale.

 

Forebyggende vedligehold

  • Overvågning af fysisk hardware platform
  • Overvågning af virtuel platform
  • Sikkerhedsopdatering af operativsystemer
  • Sikkerhedsopdatering af Adobe Reader
  • Sikkerhedsopdatering af Java
  • Helbredscheck
  • Kontrol af antivirus på server niveau
  • Kontrol af Secure DNS 1
  • Optimering af systemressourcer

Pris: 500,- pr. server
Gælder ved en bindingsperiode på minimum 6 måneder.

Bestil

 

FRI IT-support i åbningstiden
Alt det du får med forebyggende vedligehold, plus:

  • Support til Office applikationer
  • Support til Java
  • Support til Adobe Reader
  • Support til Antivirus
  • Support til reset af passwords (Windows bruger)
  • Support til brugerrettigheder i Outlook
  • Support til brugerrettigheder på eksisterende filmapper
  • Support på serverperformance 2
  • Support på Exchange (mail) vedrørende mailflow,
  • mailsporing og database(r)
  • Support på Spamfilter
  • Support på print i Officepakke 3
  • Support på Scan til mail
  • Support af antivirus klient
  • Kontrol af antivirusstatus på klient niveau
  • Gendannelse af brugerdata fra backup 4

Pris: 99,- pr. bruger samt 500,- pr. server
Gælder ved minimum 10 brugere og en bindingsperiode på minimum 6 måneder.

Bestil

 

Service aftale
Alt det du får med forebyggende vedligehold og FRI IT-support i åbningstiden, plus:

  • Oprettelse af centrale indstillinger for Windows brugerflade og Officepakke
  • Oprettelse af brugere på Windows systemet og Exchange (Mail)
  • Oprettelse af mail distributionsgrupper
  • Oprettelse og ændring af mapper og tilhørende rettigheder
  • 1. level support på 3 parts applikationer
  • Behandling af garantisager på udstyr
  • Onsite support ifb. ovenstående, hvis nødvendigt 5

Pris: 199,- pr bruger samt 500,- pr server.
Gælder ved minimum 10 brugere og en bindingsperiode på minimum 6 måneder.

Forbehold:

  1. Kontrol af Secure DNS udføres såfremt der abonneres på produktet.
  2. Fejlsøgning i forbindelse med performanceproblemer inkluderer fejlsøgning på plat- formen i forbindelse med ressourceforbrug. Dækker ikke performanceanalyse ifb. applikationer.
  3. Hjælp med printopsætning i økonomisystemer og øvrige 3. partsprogrammer er ikke inkluderet.
  4. Restore af data inkluderer gendannelse af enkelte filer for en eller flere brugere. Dækker ikke gendannelse af systemer ifb. virus, cryptoware eller lignende.
  5. Ved Onsite support er kørsel ikke inkluderet.
     

Vælger du en af vores supportløsninger, får du endvidere en skarp timepris på øvrige IT-opgaver, der ikke er inkluderet i din aftale. 

Bestil 

Vil du gerne vide mere om vores support-løsninger?
Kontakt os, så hjælper vi dig med at finde ud af, hvilken support-løsning, der er den rette for dig.
Henrik Knudsen
Key Account Manager

Acceptér cookies fra dette website

Dette website benytter cookies til besøgsstatistik og for at forbedre brugeroplevelsen på sitet.

Du kan altid slette gemte cookies, ved at gå ind i de avancerede indstillinger i din browser.

Acceptér ikke cookies Acceptér kun funktionelle cookies Acceptér alle cookies