Søren fortæller om
DNA'et hos Mentor-it

Se video om DNA

Serviceaftale

Giv brugere og løsning den ultimative service
Fra 199,- pr bruger samt 500,- pr server 

En serviceaftale giver både løsning og brugere den ultimative serviceoplevelse. Du får alle fordelene fra forebyggende vedligehold og FRI IT-support samt mere til.

 

Service i topklasse
Med en serviceaftale får du alt det, du får med forebyggende vedligehold og FRI IT-support i åbningstiden, plus:

  • Oprettelse af centrale indstillinger for Windows brugerflade og Officepakke
  • Oprettelse af brugere på Windows systemet og Exchange (Mail)
  • Oprettelse af mail distributionsgrupper
  • Oprettelse og ændring af mapper og tilhørende rettigheder
  • level support på 3 parts applikationer
  • Behandling af garantisager på udstyr
  • Onsite support ifb. ovenstående, hvis nødvendigt5

Pris: 199,- pr bruger samt 500,- pr server.
Gælder ved minimum 10 brugere og en bindingsperiode på minimum 6 måneder.

Forbehold
5 Ved Onsite support er kørsel ikke inkluderet.

 

Få et samlet overblik over vores serviceaftale 
Alle fordelene fra forebyggende vedligehold og FRI IT-support plus en masse servicefordele:

  • Overvågning af fysisk hardware platform
  • Overvågning af virtuel platform
  • Sikkerhedsopdatering af operativsystemer
  • Kontrol af Secure DNS1
  • Optimering af systemressourcer
  • Support til Office applikationer
  • Support til Java
  • Support til Adobe Reader
  • Support til Antivirus
  • Support til reset af passwords (Windows bruger)
  • Support til brugerrettigheder i Outlook
  • Support til brugerrettigheder på eksisterende filmapper
  • Support på serverperformance2
  • Support på Exchange (mail) vedrørende mailflow, mailsporing og database(r)
  • Support på Spamfilter
  • Support på print i Officepakke3
  • Support på Scan til mail
  • Support af antivirus klient
  • Kontrol af antivirusstatus på klient niveau

 

  • Sikkerhedsopdatering af Adobe Reader
  • Sikkerhedsopdatering af Java
  • Helbredscheck
  • Kontrol af antivirus på server niveau
  • Gendannelse af brugerdata fra backup4
  • Oprettelse af centrale indstillinger for Windows brugerflade og Officepakke
  • Oprettelse af brugere på Windows systemet og Exchange (Mail)
  • Oprettelse af mail distributionsgrupper
  • Oprettelse og ændring af mapper og tilhørende rettigheder
  • Level support på 3 parts applikationer
  • Behandling af garantisager på udstyr
  • Onsite support ifb. ovenstående, hvis nødvendigt 5
Bestil serviceaftale

Føj en serviceaftale til din aftale og kend dine udgifter til support og service på forhånd.


Acceptér cookies fra dette website

Dette website benytter cookies til besøgsstatistik og for at forbedre brugeroplevelsen på sitet.

Du kan altid slette gemte cookies, ved at gå ind i de avancerede indstillinger i din browser.

Acceptér ikke cookies Acceptér kun funktionelle cookies Acceptér alle cookies