Nyheder på mail
Sotea kunde?

FRI IT-support i hele åbningstiden

FRI IT-support giver frihed til både brugere og arbejdsplads. Så kan du bruge din tid på vigtigere opgaver i virksomheden.

Al den support, du kunne drømme om

Ring alt det, du vil for kun 150 kr. pr. bruger pr. måned. I stedet for selv at have ansvaret for support af virksomhedens IT-brugere, outsources opgaven til Mentor IT og du får en ting mindre at bekymre dig om.

Med FRI IT-support får du alt det, du også får med brugeradministration, plus:

  • Support på Microsoft Windows, Apple MacOS og Android operativsystemer
  • Support på Microsoft 365 applikationer (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Teams, Onedrive)
  • Support på Microsoft MFA (Multi-Factor Authentication)
  • Support på afsendelse/modtagelse af mail, scan til mail via Exchange Server eller Exchange Online
  • Hjælp til oprettelse af mail distributionsgrupper
  • Support på standardprogrammer som Adobe Reader, Google Chrome
  • Support på Mentor IT services, PC sikkerhed, Sikker Adgang, Backup M365, Spamfilter*****
  • Support på opkobling via SSL VPN, Forti Client VPN og Always On-VPN
  • Support på opkobling til fjernskrivebord / Terminal server / Remote desktop
  • Support på print, relateret til standard applikationer som Windows, Mac, Microsoft 365 ***
  • Support på netværk relateret til brugeren, wifi og kablet****
  • Hjælp til sikkerhedsupdates på Windows og Mac
  • Hjælp til sikkerhedsupdates på Adobe Reader
  • Hjælp til gendannelse af enkeltstående filer, mapper og mails fra Mentor IT Databackup/Backup M365*
  • Hjælp til gendannelse af enkeltstående filer og mapper fra Windows shadow copy
  • Hjælp til nulstilling / reset af password


Pris: 150,- pr. bruger
Gælder ved minimum 10 brugere og en bindingsperiode på minimum 12 måneder.

Forbehold
* Gendannelse af filer dækker ikke over gendannelse i forbindelse med virus, ransomware eller hacking.
** Ovenstående er alene baseret på remote/telefon support og ikke onsite besøg.
*** Hjælp til printeropsætning i økonomisystemer eller 3. partsprogrammer er ikke inkluderet.
**** Hjemmenetværk er ikke inkluderet.
***** White- og blacklisting er ikke inkluderet.

Få et samlet overblik over FRI IT-support

Vi taler et sprog, du forstår.

Alle fordelene fra brugeradministration plus en lang række support-goder. 

  • Oprettelse af brugere i Microsoft Active Directory, Microsoft 365 og Exchange Server
  • Oprettelse af brugere i 3. parts software som NAV/BC, CRM, C5, forudsætter at Mentor har adgang
  • Oprettelse af brugere i signaturløsning, forudsætter at Mentor IT har adgang
  • Nedlæggelse af brugere i Microsoft Active Directory, Microsoft 365 og Exchange Server
  • Nedlæggelse af brugere i 3. parts software som NAV/BC, CRM, C5, forudsætter at Mentor IT har adgang
  • Oprettelse/nedlæggelse af brugere i øvrige MIT services, M365 backup og Sikker adgang
  • Løbende administration og vedligeholdelse af brugerrettigheder i AD/M365
  • Administration og vedligeholdelse af adgang til filområder og mailbokse inkl. Fælles mailboks
  • Administration af individuelle-, fælles-, system-, service- og applikationsbrugere

 

  • Support på Microsoft Windows, Apple MacOS og Android operativsystemer
  • Support på Microsoft 365 applikationer (Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Teams, Onedrive)
  • Support på Microsoft MFA (Multi-Factor Authentication)
  • Support på afsendelse/modtagelse af mail, scan til mail via Exchange Server eller Exchange Online
  • Hjælp til oprettelse af mail distributionsgrupper
  • Support på standardprogrammer som Adobe Reader, Google Chrome
  • Support på Mentor IT services, PC sikkerhed, Sikker Adgang, Backup M365, Spamfilter*****
  • Support på opkobling via SSL VPN, Forti Client VPN og Always On-VPN
  • Support på opkobling til fjernskrivebord / Terminal server / Remote desktop
  • Support på print, relateret til standard applikationer som Windows, Mac, Microsoft 365 ***
  • Support på netværk relateret til brugeren, wifi og kablet****
  • Hjælp til sikkerhedsupdates på Windows og Mac
  • Hjælp til sikkerhedsupdates på Adobe Reader
  • Hjælp til gendannelse af enkeltstående filer, mapper og mails fra Mentor IT Databackup/Backup M365*
  • Hjælp til gendannelse af enkeltstående filer og mapper fra Windows shadow copy
  • Hjælp til nulstilling / reset af password

Spørgsmål, du måske har om FRI IT support

Hvad er FRI IT-support?

Med FRI IT-support får du alt den support, du har brug for. Vi står til rådighed i hele åbningstiden. Vi håndterer din support af din virksomhedsbruger, så du får mindre at skulle bekymre dig om.

Hvad får man med FRI IT-support?

Med Fri IT-support kan du få den nødvendige support inden for relevante områder. Vi står klar i hele vores åbningstid til at hjælpe dig. Det kan blandt andet være kontrol, sikkerhedsopdateringer, support, gendannelse af brugerdata og overvågning af fysiske og virtuelle platforme.

Hvorfor outsource it-support?

Du slipper for selv at have ansvaret for supporten til medarbejdere og IT-brugere. Hos Mentor IT håndterer vores IT-eksperter hverdagens it-problemer, så dine brugere altid får hurtig og professionel support. Undgå forsinkelser eller driftsstop pga. IT-udfordringer. Lad Mentor IT klare IT-supporten, så du kan fokusere på andre opgaver i virksomheden.

Bestil FRI IT-support

Vil du gerne have FRI IT-support? Så føj det til din aftale i dag.