Support
Support på din måde
Få det maksimale ud af din IT-løsning med en aftale, der matcher dine behov. Hos Mentor IT kan du vælge mellem tre support-løsninger: Forebyggende vedligehold, FRI IT-support i åbningstiden og Serviceaftale.
Forebyggende vedligehold
- Overvågning af fysisk hardware platform
- Overvågning af virtuel platform
- Sikkerhedsopdatering af operativsystemer
- Sikkerhedsopdatering af Adobe Reader
- Sikkerhedsopdatering af Java
- Helbredscheck
- Kontrol af antivirus på server niveau
- Kontrol af Secure DNS 1
- Optimering af systemressourcer
Pris: 500,- pr. server
Gælder ved en bindingsperiode på minimum 6 måneder.
Bestil
FRI IT-support i åbningstiden
Alt det du får med forebyggende vedligehold, plus:
- Support til Office applikationer
- Support til Java
- Support til Adobe Reader
- Support til Antivirus
- Support til reset af passwords (Windows bruger)
- Support til brugerrettigheder i Outlook
- Support til brugerrettigheder på eksisterende filmapper
- Support på serverperformance 2
- Support på Exchange (mail) vedrørende mailflow,
- mailsporing og database(r)
- Support på Spamfilter
- Support på print i Officepakke 3
- Support på Scan til mail
- Support af antivirus klient
- Kontrol af antivirusstatus på klient niveau
- Gendannelse af brugerdata fra backup 4
Pris: 99,- pr. bruger samt 500,- pr. server
Gælder ved minimum 10 brugere og en bindingsperiode på minimum 6 måneder.
Bestil
Service aftale
Alt det du får med forebyggende vedligehold og FRI IT-support i åbningstiden, plus:
- Oprettelse af centrale indstillinger for Windows brugerflade og Officepakke
- Oprettelse af brugere på Windows systemet og Exchange (Mail)
- Oprettelse af mail distributionsgrupper
- Oprettelse og ændring af mapper og tilhørende rettigheder
- 1. level support på 3. parts applikationer
- Behandling af garantisager på udstyr
- Onsite support ifm. ovenstående, hvis nødvendigt 5
Pris: 199,- pr bruger samt 500,- pr server.
Gælder ved minimum 10 brugere og en bindingsperiode på minimum 6 måneder.
Forbehold:
- Kontrol af Secure DNS udføres såfremt der abonneres på produktet.
- Fejlsøgning i forbindelse med performanceproblemer inkluderer fejlsøgning på platformen i forbindelse med ressourceforbrug. Dækker ikke performanceanalyse ifm. applikationer.
- Hjælp med printopsætning i økonomisystemer og øvrige 3. partsprogrammer er ikke inkluderet.
- Restore af data inkluderer gendannelse af enkelte filer for en eller flere brugere. Dækker ikke gendannelse af systemer ifb. virus, cryptoware eller lignende.
- Ved Onsite support er kørsel ikke inkluderet.
Vælger du en af vores supportløsninger, får du endvidere en skarp timepris på øvrige IT-opgaver, der ikke er inkluderet i din aftale.
Bestil