Technical Manager søges

Brænder du for at udvikle dine kollegaers IT-kompetencer, samt sikre at de rette færdigheder kommer i spil - og vil du bidrage til at forankre faglige arbejdsprocesser i Customer Care hos Mentor IT? Så har vi et spændende job til dig!

For Mentor IT søger vi en Technical Manager, som skal sikre Customer Cares fortsatte udvikling og at medarbejderne har de rette forudsætninger for at leverer høj kvalitet og værdiskabende IT-løsninger til kunderne.

Om jobbet:

Som Technical Manager vil du skulle sikre højt fagligt niveau hos dine kollegaer samt bidrage til effektive arbejdsgange i Customer Care. Da det er en nyoprettet stilling, vil du få mulighed for selv at forme jobbet, du har en høj grad af frihed, og er selv med til at planlægge opgaverne i tæt samarbejde med resten af ledergruppen i Customer Care.

Du vil ikke have medarbejdere i direkte reference, det vil være i fællesskab med Mentor IT´s Head of Customer Care, at I sammen udvikler afdelingen.

Arbejdsstedet er i Esbjerg, Kolding eller Viby J. – der skal forventes rejseaktivitet til alle lokationer.

Arbejdsopgaverne vil typisk være:

  • sikre de rigtige faglige kompetencer i forhold til rollerne i Customer Care
  • deltage i ansættelsessamtaler
  • udvikling af individuelle udviklingsplaner for medarbejderne i Customer Care
  • skabe miljøer for faglig sparring og udvikling for medarbejderne i Customer Care
  • at være ambassadør for - samt systemejer og superbruger på systemer til håndtering af Tickets og dokumentation etc. i hele virksomheden
  • være bindeled til øvrige afdelinger
  • deltage i tværorganisatoriske forums på vegne af Customer Care
  • planlægge og medvirke til afholdelse af større og mindre ”Geek Nights”
  • være backup på de ansvarsområder, som ligger hos QM herunder sagshåndtering, tidsregistrering, timegodkendelser, vagtplanlægning etc.

Om dig

Du har en IT-uddannelse gerne som datateknikker (gerne indenfor infrastruktur), IT-supporter eller lignende hvor du har tilegnet dig en stor teknisk viden samt nogle års praktisk erfaring. Det giver dig energi at udvikle mennesker og understøtte deres arbejdsmæssige og faglige ønsker og drømme.

Du er teknisk nysgerrig, villig til at dygtiggøre dig – og er ikke være bange for at tage ansvar for løsning af nye opgaver. Endelig brænder du for den gode kunde IT-oplevelse.

Mentor IT kan tilbyde

Du bliver en del af en spændende virksomhed, hvor der er fart over feltet, masser af spændende og varierede opgaver og plads til socialt samvær.

Mentor IT har gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Du tilbydes en fuldtidsstilling med en lønpakke, som svarer til kravene til stillingen, desuden får du PC, bredbånd og mobiltelefon stillet til rådighed, samt pension og sundshedsforsikring.

Der tilbydes fleksible arbejdsforhold, med gode muligheder for hjemmearbejde.

Om Mentor IT

Mentor IT leverer IT-outsourcing, infrastruktur og cloudbaserede løsninger, altid med afsæt i den gode IT-oplevelse. Det er ambitionen at levere Danmarks bedste IT-oplevelse. Mentor IT beskæftiger 60 medarbejdere, fordelt på fire lokationer i Danmark – Esbjerg, Kolding, Aarhus og København, og har eksisteret siden 1999.

Send din ansøgning samt CV til PRO&CO via knappen "Søg stillingen". Ansøgningerne behandles løbende.

Såfremt du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kristine Axelsen
kba@proogco.dk
Tlf.: 96603201
Tlf.: 60474781

Ansøgningsfrist:
Hurtigst muligt

Søg stillingen

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site

You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser

Do not accept cookies Only accept functional cookies Accept all cookies