Du tager os sikkert for teknologien.
Men du vil elske os for vores support.

Selvom vi har to topsikrede datacentre med masser af dyrt IT-isenkram, er det vores support, der gør den virkelige forskel. Alle årets dage – 24/7 – står vi til din rådighed.  

Professionel IT-rådgivning.
Når du har brug for det.

Med en eller få IT-medarbejdere kan det være svært at servicere alle brugere på én gang, og "mindre" problematikker kan ende med at blive nedprioriteret. Vælger du at outsource din IT, får du og dine brugere professionel rådgivning, når I har brug for det.

Fang os på alle tider af døgnet.
Eller i vores udvidede åbningstider

Vi har åbent, når de andre har lukket. Og selv når vi har lukket, er vi alligevel tilgængelige. På hverdage kan du få fat i vores Service Desk allerede fra kl. 7.00, og mandag til onsdag frem til kl. 16.30, torsdag til kl. 20.00 og fredag frem til kl. 16.00. Ringer du til os uden for vores åbningstid, kan du vælge vores vagttelefon og få fat i en konsulent med det samme.*

*Benytter du dig af vagttelefonen, pålægges et gebyr udover den tid, du faktureres for. Du oplyses herom, når du ringer ind. 

Hils på vores Service Desk
Med vores Service Desk får du rådgivning, af ikke bare én, men flere IT-eksperter.
Vi har mange kompetencer samlet ét sted, og hver især hjælper de dig med at få løst dit problem.
Mød dem her:
Martin Valkær
Teamleder, Service & Support
Jan Ellegaard Jessen
Systemkonsulent
Jesper Birch Christensen
Systemkonsulent

Derfor er en support-aftale uundværlig.

Fordelene ved IT support er flere, men de helt grundlæggende er: 

1. Mere tid til de opgaver, der skaber værdi for jeres forretning
2. Mere frihed, da I ikke er afhængige af en eller få personer
3. Mere agile arbejdsprocesser og mindre bøvl i hverdagen

4. Mere tryghed, da hjælpen kun er et opkald væk
5. Adgang til et helt team af IT-specialister. Uden at det sprænger budgettet

Få en knivskarp IT-chef.
Uden at ansætte en.

Der kan være rigtig mange argumenter for at ansætte en fast IT-chef. Og endnu flere for at lade være. Med en IT-chef aftale får I besøg af en konsulent fra Mentor IT en fast dag hver eller hver anden uge – alt efter behov. Når konsulenten er i huset, hjælper han jeres medarbejdere med at løse alle IT-relaterede spørgsmål og problemer. Samtidigt vedligeholder han serveren og gennemgår hele IT-systemet, så alting kører optimalt.
Hør mere om IT-chef aftaler

Support på din måde.

Få det maksimale ud af jeres IT-løsning med en aftale, der matcher jeres behov. Vælg mellem: Forebyggende vedligehold, FRI IT-support i åbningstiden og Serviceaftale.

Forebyggende support

  • Overvågning af fysisk hardware platform
  • Overvågning af virtuel platform
  • Sikkerhedsopdatering af operativsystemer
  • Sikkerhedsopdatering af Adobe Reader
  • Sikkerhedsopdatering af Java
  • Helbredscheck
  • Kontrol af antivirus på server niveau
  • Kontrol af Secure DNS 
  • Optimering af systemressourcer

 

FRI IT-support i åbningstiden

Alt det du får med forebyggende vedligehold, plus:

  • Support til Office applikationer
  • Support til Java
  • Support til Adobe Reader
  • Support til Antivirus
  • Support til reset af passwords (Windows bruger)
  • Support til brugerrettigheder i Outlook
  • Support til brugerrettigheder på eksisterende filmapper
  • Support på server performance 
  • Support på Exchange (mail) vedrørende mailflow,
  • mailsporing og database(r)
  • Support på Spamfilter
  • Support på print i Officepakke 
  • Support på Scan til mail
  • Support af antivirus klient
  • Kontrol af antivirusstatus på klient niveau
  • Gendannelse af brugerdata fra backup

 

Service aftale

Alt det du får med forebyggende vedligehold og FRI IT-support i åbningstiden, plus:

  • Oprettelse af centrale indstillinger for Windows brugerflade og Officepakke
  • Oprettelse af brugere på Windows systemet og Exchange (Mail)
  • Oprettelse af mail distributionsgrupper
  • Oprettelse og ændring af mapper og tilhørende rettigheder
  • 1. level support på 3. parts applikationer
  • Behandling af garantisager på udstyr
  • Onsite support ifm. ovenstående, hvis nødvendigt
     

Læs mere

"Er der problemer, ringer vi bare"

Vores medarbejdere er ansat til noget andet end at arbejde med IT. Det ville tage meget tid fra andre opgaver, hvis de IT-stærke skulle løbe rundt og hjælpe de IT-svage medarbejdere. Med en IT-chef aftale hver onsdag behøver vi ikke bøvle med IT, og vi behøver heller ikke forklare det hele fra Adam og Eva hver gang, fordi han efterhånden kender os og virksomheden så godt.

- Susanne Sørensen, Frederiksen Scientific A/S

"De taler et sprog, vi forstår"
Forståelig support. For folk med og uden forstand på IT.
Karina Aarhus, IT ansvarlig
Arbejdernes Boligforening
Onsite support hver dag

Vil du gerne outsource hele din IT-afdeling, således at både IT og medarbejdere er en service, vi leverer? Med onsite support sikrer vi, at der hver dag er en eller flere IT-supportere til din rådighed, alt efter aftale. Ferie, sygdom, barsel med mere sorterer under os, og du har fornøjelsen af vores mentor eller mentorer på samme vis, som hvis du selv havde ansat dem.

Vil du gerne vide mere om vores support-løsninger?
Kontakt os, så hjælper vi dig med at finde ud af, hvilken support-løsning der er den rette for dig.
Morten Jensen
Salgschef, Øst

Bekræftelse

Acceptér cookies fra dette website

Dette website benytter cookies til besøgsstatistik og for at forbedre brugeroplevelsen på sitet.

Du kan altid slette gemte cookies, ved at gå ind i de avancerede indstillinger i din browser.

Acceptér ikke cookies Acceptér kun funktionelle cookies Acceptér alle cookies